sâmbătă, 17 iulie 2010

Sanatorium - thematic photography essay

Seria "Sanatorium" a avut un mood cu totul si cu totul aparte.
Cu Cezara (modelul) am schimbat foarte putine cuvinte atunci.
Aproape pot spune ca nici nu iti permiteai sa vorbesti avand in vedere atmosfera apasatoare care se inchegase inca de cand i-am predat aceasta tema. I-am spus "astazi esti putin dusa!" si asa a fost.
Imi mai amintesc doar mici indicatii pe care i le mai dadeam despre cum ar trebui sa stea in lumina...in rest doar liniste.
Calitatile actoricesti ale fetei vorbesc de la sine...
Privirile pierdute, zambetele fara sens, gesturile unei minti ratacite dau elementul viu al cadrelor.
Draga mea Cezara, dupa un an de Franta, eu, Elan-ul, cateva Ilforduri si mai multe Profoto te-am asteptat cu sufletul la gura!
:)





















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu