sâmbătă, 17 iulie 2010

Amelie - thematic photography essay

Vara...sesiune...
Si eu si Cezara eram decise sa invatam pentru examen.
Din pacate am lasat Zenit-ul la vedere.
A fost suficient incat sa ne distraga atentia de la ce faceam...sau incercam sa facem.
Ne-am multumit cu un hol minuscul unde abia incapeam amandoua...
De aici Cezara a devenit "Amelie", tanara indragostita care ii scrie iubitului pe care nu l-a mai vazut de multa vreme.
Noi ziceam ca e marinar... desi seria s-a numit initial "Le boudoir d'Amelie" am hotarat sa ii dau tenta calda a personalitatii modelului si am numit-o "My dear sailor..."
Pentru un prim shooting, atat al ei cat si al meu nu a iesit rau. sau cel putin asa ne place sa credem :)
PS. de atunci am hotarat sa invatam separat, din motive lesne de inteles!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu